11 Ocak 2010 Pazartesi

...

Aslında ilginç bir başlık açmayı düşünüyordum ama sallayın gitsin üç nokta daha anlamlı duruyor :)

İnsanların salaklığı gün geçmiyor ki beni çileden çıkarmış olmasın.Bugün metrobüse Söğütlüçeşme'den bindim.Son durak olan Edirnekapı'da inmek üzere ayakladım ve kapıya yöneldim.O sırada iki farklı! elemanın muhabbetine kulak misafiri oldum.Konuşmanın duyduğum kadarı şu:
a-Oğlum insanlar koyun gibi birkaç kişi kalktı diye bütün millet ayaklandı
b-Evet abi sürü psikolojisi
O sırada şoför arkaya bakarak ''SON DURAAAAK!!'' diye bağırdı ve bu arkadaşlar biz sade vatandaşların oluşturduğu sürüye katılmak zorunda kaldı.Ne koyun sürüsü insanlarız değil mi son durakta millet iniyor diye herkes iniyor :)
Bugünlerde herkes yapıcı bir eleştiri yapmaktan çok sevmedikleri birşeye saldırarak masturbasyon yapmakla uğraşıyor.Önce kendi gibi masturbasyon klübünden birkaç kişinin yayınladığı bazı paylaşımları okuyor.Önce bir küfür basıyor, herşeyin farkındayım ama diğer salak insanlar hala farkında değil diyerek ego tatminini yapıyor, o da diğer klüp üyesinden geri kalmayıp bunu paylaşıyor ve ardından bütün tatmin limitlerini doldurup masturbasyona başlıyor.HAYDİ ASILINNNN!!!!
Bu olayı bu kadar güzel başka bir şekilde anlatamazdım herhalde.Her okuyan insan zaten az çok bazı konularda fikir sahibi ve aslında neyin ne olduğunu bir şekilde idrak ediyor.Merak etmeyin memlekette tek akıllı ,tek farklı düşünen sizler değilsiniz.Kimi insanı sevebilirsiniz veya sevmeyebilirsiniz beni alakadar etmez.Ben mesela teletabilerin gerçek varlığına inanan biriyim ve onların dünya görüşüne sahibim o yüzden sizden çok daha farklı bakabiliyorum olaylara.Gelmek istediğim nokta şu ki bir fikre, yoruma, söze karşı hakarete geçmeden önce bunların karşıt görüşünü en açıklayıcı bir şekilde ortaya koyun ki karşı tarafa karşı bir üstünlük elde etme çabasında olun.A kişisi çıkmış 10 rakamından 2 yi elde etme yöntemini 10'u ikiye böl, sonuçtan 4 çıkar 1'le topla 2'yi bulursun diyorsa sen çıkıp diyeceksin ki gel kardeşim 10'u 5'e bölelim daha kolay olur diyeceksin.Sen kalkıyorsun ''A kişisi senin ***na koyim böle şerefsizsin 2'ye bölerken kim bilir ne hesaplar peşindeydin'' diyorsun.Ben böyle adama direk salak derim.Madem çok akıllısın git o adama niye 5'e bölerek sonucun bulunması gerektiğini anlat ki senin haklı olduğunu anlasın.Zaten herkes niye o adamın 2 ye bölerek başladığını biliyor ama sen böyle salak salak hareketlerde bulunduğun için 2 ye bölme adama daha yatkın geliyor.Aaaaaaaaa en büyük olayı unutmuşum:( Tabii ya sen adama hakaret etmeyip herkesi salak yerine koymazsan o cücük kadar egonu nasıl tatmin edip masturbasyonunu yapacaksın.Öyle yapacaksın ki millette arkandan alkış tutacak, vay be diyeceksin kendine.İyi valla devam edin böyle.
Kardeşim gibi sevdiğim bir dostum Taksim'deyken iki bayanın konuşmasına şahit olmuş.Konuşma şu şekilde:
-Aaaaa Forum İstanbul açılmış gidelim mi?
- Nerdeymiş bu?
-Bayrampaşa'daymış
- Iıııyyyy Bayrampaşa'mı boşver
İnlerinizden çıkında biraz temiz hava soluyun.Gökyüzünün güzelim maviliğini izleyin.Güneşin doğuşunu batışını izleyin.Biraz hava alın o güzelim beyinlerinize az oksijen gitmiş inlerinizde.Dünya sizin etrafınızda dönmediği gibi dünya sizin çevrenizlede sınırlı değil.Bare şu sözlerle lafımı bitireyimde tam olsun biraz havamız farklılığımız olsun değil mi?Bir de yabancı bir cümle kurayımda oturaklı olsun ne kadar çok şey bildiğim belli olsun bakarsınız belki biraz sizin açınızdan bakabilirim olaylara ne dersiniz?
We're off to see the wizard (Colonel Jack O'Neill)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder