27 Mart 2016 Pazar

5 Sene geçmiş

Az evvel aklıma bir blog sayfam olduğu geldi. Hevesle üç beş bir şey yazmaya başlamış, sonra bırakmışım. Şöyle bir yazdıklarımı gözden geçirdim. Hacı cidden hayal gücüm fena değilmiş. Yaşlandıkça sanki o hayal gücü geriliyor. Olgunlaşma sürecinden olabilir mi bilmiyorum. Hoş gene o yazıları yazarken 21-22 yaşlarındaydım. Gene olgun olmam gereken yaşlarmış. Hoş geldik 27'ye hala olgun olup olmadığımı bilmiyorum. Bu yaşta iyi taklit yaptığım ortaya çıktı mesela. İnişli çıkışlı abuk bir üniversite macerasından sonra eşek kadar olduğum kanaatiyle işe girdim. İş yerinde haddinden fazla orjinal tip olunca muhabbetler esnasında milletin tiplemeleri bende taklit olarak ortaya çıkınca insanlar mimiklerini saklar oldu. He birde önceki yazılarımda bazı imla ve kelime yazım hatalarını çokça yaptığımı fark ettim. Hoş şimdi gene çokça hata yapıyorumdur belki ama kendi yazım bilgim dahilinde öncekiler fazla gözüme battı. He birde Affiliate Marketing'le fazla kafayı kırmışım. Boş işler demek doğru olmaz ama şu var ki Türkiye'de bu iş yürümez. Yurtdışı için çalışılacaksa çok sağlam bir İngilizce ile yapılması gerekiyor. E üniversite hazırlık ingilizcesiylede iş yapmaya kalkarsan millet tınlamaz. İş bulup çalışın kardeşim!

Bu ergenleşme sürecindeki yeni nesilde bir Amerikan Güreşi ve John Cena hastalığı gözlemliyorum. Sebebini bilen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder