30 Aralık 2009 Çarşamba

Ah be Teyzem

Birgün patlayacağım ama ne zaman bilmiyorum.Bare buradan yazayımda sinirim bir nebze olsun geçsin.Birçok insan gibi günde minimum 6 vesait kullanıyorum.Yarısı iş saatlerine denk geliyor geri kalan yarısı ise öğlen vakti gibi denk düşüyor.Öğlen saati karşı tarafa geçerken veya karşı taraftan benim ikamet ettiğim yakaya gelirken metrobüs ve otobüsler tıklım tıklım oluyor.Bu kalabalığın çoğunluğu yaşlı teyzelerden oluşuyor.Hadi metrobüs gene öyle böyle katlanılıyor.Öğlen saat 1'de Edirnekapı metrobüs durağından inip semtime gidecek olan otobüsü beklemek için durağa çıkıyorum.İnsan düşünüyor iş saati değil, öğlen vakti millet evindedir falan filan yok öyle birşey.Otobüs tıklım tıklım.Mesela bugün 5-6 otobüs bekledimde ancak bir veya iki kişinin sığabileceği bir otobüse rastladım.Zorda olsa binmeyi başardım.O otobüslerin içine dikkatli baktığımda ise otobüste bulunan insanların yüzde 60 ı yaşça ileri teyze, yüzde 20 si ise amcalardan oluşuyordu.Teyzelere bakıyorum artık yürümeye halleri kalmamış ama ellerinde börek kapları, bilmemne torbaları zart zurt oradan oraya koşuşturuyorlar.İki kişi kollarından tutuyorda yürüyebiliyorlar ama ille de biniyorlar o otobüslere.Tabutun yanında geziyorsun a teyzem senin ne işin var o saatlerde otobüslerdesin benimde sinirlerimi alt üst edip sizlere saydırmama aracı oluyorsunuz.Evet bende yaşlanacağım ama tükürdüğümü yalamam kesinlikle bugüne kadar yaptığım bir iş değildir.Yaşlanınca aynısı yapmayacağımdan eminim.Teyzelerim ve amcalarım! Oturun evlerinizde, yakınlarda oturan vesait gerektirmeyen yakınlarınızı ziyaret edin veya karşı taraf hayırlı insan evladı olsun sizin elinizi öpmeye gelsin ne bilim.2-3 saatlik uykuyla 7-8 saat ders görüp üstüne birde sizlerin yüzünden oluşan kalabalıkta bunalmak cidden çok farklı küfürlerin ortaya çıkmasına sebep oluyor.Bu laflarımın o teyzelere ulaşmayacağını biliyorum lakin en azından bir nebze içim rahatladı.Oh be :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder