26 Aralık 2009 Cumartesi

İçi Farklı Dışı Farklı

İnsanoğlu çok acayip bir mahluk.Şu hayatımın sadece son 5 senesinde o kadar garip insanlarla iletişim halinde oldum ki artık biriyle tanışıp muhabbet kurmam çok uzun zaman almaya başladı.Çok samimi olmasanız bile yıllarınızı beraber geçirdiğiniz, birşeyleri paylaştığınız insanların bile sizin yüzünüze başka, arkanızdan başka konuşabildiğini duydum, işittim.Bu tip insanların niye bu şekilde davrandıklarını ne kadar çok düşünsemde bir sonuca varamamışımdır.Kimileri de vardır ki yanınızda samimidir (belki içtende öyledir) lakin bu içtenliğin sizi sıktığını, baydığını , gittikçe çekilmez ve artık size zarar vermeye başladığının farkında olmayan insanlar bunlar.Bu tip insanları tespitini yavaş yavaş çözmeye başlıyorum.Dedem gibi bir bakışka insanın ne mal olduğunu anlayacak kabiliyete sahip değilim ama kendi yöntemlerimle birşeyler yapabiliyorum.Bu tip gerizekalı, ahmak insanlardan kendinizi koruyun, korutun.Sonra çok sıkıntı çekersiniz benden uyarması.Bu tip insanları en baştan üzüp başınızdan atın.Sonradan çok daha zor oluyor uyarayım ama hakikaten insan başından bir belayı, bir yükü attığında öyle bir rahatlıyor ki anlatamam size :)

1 yorum: