24 Aralık 2009 Perşembe

Son Durak Duyurucuları

Bu yazımda Söğütlüçeşme-Edirnekapı metrobüs hattında Edirnekapı durağına yanaşıldığında sizleri kapıda karşılayan ve içeri kafasını sokup 'SON DURAK!' diye seslenen ağabeylerden bahsetmek istiyorum.
İstanbul büyük bir şehir.Yaşayan ve yaşamış olan milyonlarca insanın yaşanmışlığı, sevinçlerini ve hüzünlerini paylaştığı koca bir megakent.Bazen bunaltıcı olsa da İETT nin çk kıymetli çalışanları bu durumu görebilenlere eğlenceli duruma sokup insanın bazı şeylerin farkına varmasına sebep olabiliyorlar.Zamanla yaşadığım hikayeleri satırlara dökeceğim.Neyse bu kadar edebiyattan sonra asıl konuma dönmek istiyorum
Nerede kalmıştık? Evet SON DURAK DUYURUCULARI :) Mesela bugün indiğim metrobüsün her kapısında ayrı bir İETT görevlisi kapılar açıldığında kafalarını içeri sokup aynı anda ''SON DURAK EVET SON DURAK'' diye seslendi.Hoşuma gidiyor be abi :) En azından belediyenin beni düşündüğünü hissediyorum.Belki o an uyuyor olacağım veya kafam başka yerlerde olacak ve bu ağabeyler beni kendime getirecek.Her daim güvende olduğumu hissettiriyorlar çünkü metrobüste uyursam uyanamazsam ne olur gibi soru işaretlerini kafamdan kaldırıyorlar.Madem konu metrobüsten açıldı birkaç birşeyden daha bahsedeyim bare.Phileas mıydı ne zamazingoydu n'oldu onlara acep? Mis gibi mercedes varken.Mercedes'ten şaşma yolda kalma der bir mercedes aşığı arkadaşım.Hakkatende en açık örneğini metrobüs hattında görür gibiyim.Bir aralar Söğütlüçeşme hattına phileaslardan koymuşlardı da otobüse acıyordum.Garibim öyle zorlanıyordu ki acaba ne zaman araç salar kendini diye bekliyordum.Neyse benden bu kadar.Bir daha ki İETT konusunda devletin gizli kadrolu elemanları olduğunu düşündüğüm otobüste insanlara, hatta gerektiğinde şoförlere yer/yön tarifini eksiksiz aktaran ağabeylere değinmek niyetindeyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder