6 Eylül 2010 Pazartesi

Darth Emmi

Geçenlerde bizim emminin yolu Mecidiyeköy Astoria'ya düşmüş.Gidelim ne var ne yok dedik.Adam bu yaşında taaaa Amerika'lardan buralara gelmiş.O kadar filmlerini anlatıp entel ayakları yaptıktan sonra gidip bizim emmiyi görmemek olmaz tabii.30 lira gibi bir meblağyı çizgi-romana verdikten sonra ufak bi yutkunma seansı yaşadım ama buna değerdi.İlerde gittigidiyor'dan ve ebay'dan yüksek fiyata satabilirdim.Neyse gittik Dave emmiyi gördük imzasını aldık ve mutlu bir şekilde evlerimize dağıldık.Yalnız ben bu yabancıları takdir ediyorum arkadaş.Adamlar sporsever millet.O yaşına gelmiş adam saatlerce rahat bir şekilde oturabildi.Bizden biri olsa herhalde prostatından dolayı 1 saatlik iş 3-4 saatte biterdi.Geçen fotoğraflarını da gördüm baklavaları götürüyordu mideye.Bizden biri herhalde insülinle anca giderirdi rahatsızlığını.Şaka maka gerçekten çok farklı bir duyguydu.Klasik üçlemede o mekanlarda bulunmuş biri canlı kanlı olarak karşımda duruyordu.Kim bilir o çekimler esnasında neler yaşamıştır.İnsan bir garip oluyor.
Sıra beklerken hemen arkamızda bizden büyük bir abimizle çok güzel muhabbetimiz oldu.İyi bir sinema kültürü vardı ve muhabbet esnasında vakit nasıl geçti anlamadım açıkcası.Buradan selamlarımı iletiyorum.Neyse Star Wars serilerini sevipte sırf üşengeçliğinden gitmeyen varsa çok şey kaçırmış.Üzüldüm sizin adınıza.İlerde benden 1m dolara alırsınız imzalı çizgi-romanını

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder